2005年1月2日星期日

女人怨曲

女人怨曲 [音樂劇《龍鳳耍花槍》]

作曲: 杜雯惠
填詞: 王祖藍
主唱: 群眾

全世界賤女孩 肯平賣
但豬扒一嗌o的仔會話嫌象腳肥大
狂修身逼到冚 為求合襯
我等緊戀愛運 人神共憤

冇情人冇靈魂 一人
不怕力追William Hung
最怕就快殘 心淡
冇上圍冇運行 有下圍有麻煩 點揀?
如冇情人冇下文 我就o黎變做籮底橙 勁慘
上天為乜要令我全無對象?

全世界亂晒籠 好沉重
做通宵都有死貓你食 人任你愚弄
求金龜都冇用 情難自控
郭晶晶一發夢 田亮就痛

冇未來冇靈魂 不幸
一再力追William Hung
我已做到暈 灰暗
冇情人冇助人 冇為人冇問人點諗
唯有敵人有壞人 有悶人我就o黎黐筋 勁掹
上天為乜要讓我造成缺撼?

沒有留言: