2007年12月1日星期六

王祖藍SHOW TIME

撈電視汁大的王祖藍,曾許下宏願:「我希望做一個令人一世難忘砼台慶!」2007年的台慶夜,祖藍做到了!自小喜歡搞笑的祖藍,曾有此奢望:「我想同曾志偉一齊做獎門人!」2007年11月,祖藍做到了!

「我絕對係好幸運!」

幸運之男
2007年,是王祖藍非常重要的一年,由「祖藍哥哥」到獎門人,他坦言這一切原是夢。

「你諗瑶上次《獎門人》已經係終極篇,突然間志偉又話搞番個Game 騷;《歡樂今宵》又係冇畄砼節目,呢皷禝根本唔應該存在,但偏偏今年又出現番,我覺得所有禝都有安排。」

外間認為曾志偉只因祖藍和阮兆祥在台慶夜爆出,才找二人接棒做新節目《取犀Game》「獎老」,但其實早前在電影《七擒七縱七色狼》中,祖藍已跟志偉結片緣,因而參與不少幕後製作,成為「曾家班」一分子。

「做《獎門人》係一個情意結,以前砜電視機前面睇志偉,真係好想自己有份。志偉好錫我,其實佢好錫每一個新人,佢有唔同砼目標,電視、拍戲、搞創作,呢皷都係我砼目標。好多謝佢畀機會我,畀我一齊度橋、一齊剪片,可以識到佢,已經係我想要砼禝,我當正佢係我師傅!」

不可一世
面對笑容可掬的祖藍,很難想像他以前是個「寸寸貢」的人!

「我碹時真係好乞人憎,係碹種不可一世,成日以為自己好勁碹皷細路。」他更坦言當時對女朋友很差:「簡單講就係我對你唔好,但係你要對我好;我愛好多個,但係你只可以愛我一個;我對你好係暫時,你對我好係一世。分畄手之後,我先學識一男一女、一夫一婦、一心一意、一生一世,所以我唔可以亂箧。同蔡少芬真係諗都冇諗過,李亞男都只係投契砼朋友。」

提升功力
搞笑戇男背後,其實非常有目標。

「我清楚自己砼能力,有自己一套計劃,依家王祖藍最需要畀觀眾認識。」祖藍坦言無扨是他發揮表演欲的地方,他曾參與配音、報幕、代唱、演員、主持、遊戲節目及慈善騷。自覺外形有所不足的祖藍,從來沒有想過當小生,機緣巧合下才參與兒童節目。

「做兒童節目令我學識用玩砼心態去工作,所以祖藍哥哥一定要玩得開心先可以感染到人!」台慶當晚扮蔡依林、甄妮的他,得到網友支持,他說:「我的確想做一個令人一世難忘砼台慶!你諗瑶咁多年大家都仲記得汪明荃砼熱咖啡、鄭少秋扮四大天王,要貯人氣,就係由呢度開始。」

「當頭起」的祖藍只給自己50分:「依家觀眾鍾意我,一半係因為搞笑,一半係因為新鮮感,但係新鮮感會慢慢退,所以一定要慢慢提升自己砼搞笑功力。」

我看笑星
詹瑞文

「佢臈過我半年形體,我覺得詹瑞文捉到好細緻砼動作去模仿,所以佢做得好似。佢係偏向外國式砼笑匠,即係專門學做小丑、演默劇碹種,佢係讀形體出身,所以佢一定會扮得好!」

鄭中基

「我覺得鄭中基好兄弟班,佢好似係你身邊一個朋友,坐低同你講笑話、搞Gag咁,個感覺好Close、好貼近。」

阮兆祥

「對佢,我真係甘拜下風!祥仔真係好識『食』鏡頭,呢皷係佢砜《歡樂今宵》練番箧砼功力,對笑位掌握得好好,佢好清楚個機器一埋箧就要搞一個Gag。因為我係做舞台,只係識得好放咁演,但係舞台觀眾同電視觀眾的確唔同,真係要跟祥仔學!」


王祖藍逐步實現目標,相信有朝一日會飛得更高發遠。


祖藍做舞台出身,身體語言是他的強項。

沒有留言: