2008年2月4日星期一

誓言戒掉遲到陋習 王祖藍洗衰氣接金鼠

農曆新年將至,想起四處利是就固然開心,但一提到「年廿八,洗邋遢」,亦即時令人煩惱不已呢!王祖藍表示自己都有「年廿八,洗邋遢」的習慣,更笑言自己都是一個「垃圾佬」,房間堆積不少雜物。就讓我們於年廿八,一早提醒王祖藍先洗乾淨所有底衫褲,為迎接鼠年做好準備啦!

王祖藍跟家人同住,每逢年廿八或之前,祖藍都會自動自覺加入洗邋遢行列。他說:「其實我都覺得有需要,間屋就跟人一樣,每一年都會積埋積埋好多嘢。如果你可以清咗間屋嘅雜物,就好似連個人嘅垃圾都清埋一樣。」不過祖藍透露自己並不多做家務:「或者我可以抹窗,我媽咪已經做晒其他嘅家務囉!」

跟祖藍談到是否一個不愛掉東西的人,他沉思一會後,用「劉華」(《同事三分親》)的聲綫說:「其實我係一個唔掉嘢嘅人,都算係一個愛儲垃圾嘅人。」他舉例謂,例如出席一個公開活動,就拿一些有紀念價值的物件。又或者每年都有好幾個好友寄賀卡給他,他說:「咁就自自然然會儲埋一大堆,不過自己諗真啲,其實我都成日會見到佢哋口架啦,不如掉咗去!」而時近新年,祖藍已經抽出時間清理房間:「望落去已經企理好多啦!」

當由零開始

祖藍去年的成績不俗,於劇集《同事三分親》中飾演「劉華」,將其搞笑才華發揮得淋漓盡致。又在台慶夜扮演不同歌手在台上載歌載舞,其蔡依林扮相更令不少觀眾捧腹大笑。獲得的認同愈多,成績愈好,對祖藍來說,壓力也愈大:「雖然來年工作已排得密密麻麻,好似有劇集、獎門人同電影等等。不過自己嘅壓力就愈來愈大,其實我已經同身邊的好朋友傾訴過。來年我會當自己由零開始,因為這樣想就有更大嘅動力!」此外,祖藍更希望於鼠年改好自己的壞習慣:「都係遲到啦!就好似拍《同》劇咁,因為劉華個頭唔需要髮型師整,自己就成日好遲先入廠。」

洗底除陋習

  文:駱震寧 圖:莫慶輝 化妝:Chris Chung

  髮型:Sovy Make Up & Nail Studio

  ■搞笑的祖藍一鼓作氣,決心要將衣服洗乾淨。

  ■祖藍祝讀者一本萬利。

  ■剛剛開始,雙手仍然甚有力,扭乾衣服也快一些。

  ■洗至中途已經「頂唔順」,面露痛苦表情。

  ■洗吓洗吓,還開始感到有點累,打呵欠好眼瞓。

  ■終於洗完,當然要掛起所有濕衣服啦。

  ■王祖藍果然是搞笑能手,拍攝期間表情多多。

紅包藏金句

王祖藍是一名基督徒,其實基督徒過新年跟我們都有一點點分別。他表示,每逢新年都會約一大班弟兄姊妹,到牧師或長輩的家中團拜。他說:「其實大致上都無咩分別!不過係喺利是入面,除咗錢之外,好多時都會有一張金句卡。而揮春就未必係龍馬精神咁,可能係神與我同在。」

沒有留言: