2008年10月20日星期一

偉藍惺惺相gag

0兩 人 跳 起 天 鵝 湖 芭 蕾 舞 , 表 情 趣 怪 , David 更 充 當 指 導 。

王 祖 藍 表 情 多 多 , 天 生 食 這 行 飯 。

盧 大 偉 趣 怪 表 情 絕 不 比 祖 藍 遜 色 。

兩 人 吹 波 動 作 一 致 , 非 常 合 拍

盧 大 偉 與 王 祖 藍 一 見 面 即 雞 啄 唔 斷 , 非 常 投 契 。

王 祖 藍 恭 敬 地 向 前 輩 敬 茶 。


盧 大 偉 ( David ) 、 王 祖 藍 屬 兩 代 不 同 的 搞 笑 級 藝 人 , 前 者 昔 日 大 玩 「 食 字 gag 」 , 為 那 年 代 的 老 嫩 一 族 提 供 歡 樂 , 而 後 者 則 是 當 今 無 最 多 「 瓣 數 」 的 藝 人 之 一 。 兩 人 今 次 碰 頭 , 話 題 廣 泛 , 共 鳴 之 處 相 當 多 , 不 過 提 到搞 gag , David 認 為 爛 gag 尚 未 脫 節 , 而 祖 藍 亦 大 讚 前 輩 搞 gag 好 笑 , 一 齊 研 究 搞 gag 的 心 得 。

盧 大 偉 在 廿 五 歲 那 年 考 藝 訓 班 而 入 行 , 帶 給 大 家 多 年 歡 樂, 寶 刀 未 老 的 他 , 最 近 回 歸 娛 樂 圈 , 已 有 不 少 人 商 談 他 出 gag 書 及 出 唱 片 。 而 讀 演藝 學 院 出 身 的 祖 藍 , 自 從 扮 演 蔡 依 林 後 技 驚 四 座 , 令 其 工 作 量 如 排 山 倒 海 , 舞 台 劇、 電 視 劇 、 司 儀 、 主 持 及 廣 告 錄 音 都 可 見 他 蹤 影 , 現 在 更 出 唱 片 做 歌 星 。 今 次 難 得兩 位 不 同 年 代 笑 匠 坐 在 一 起 傾 偈 , 真 有 說 不 完 的 話 題 。

觀 眾 鍾 意 挑 釁
為 觀 眾 一 笑 , 現 時 搞 gag 實 在 不 是 易 事 , 不 過 David 謂 : 「 我 有 個 習 慣 , 就 係 放 本 日 記 簿 身 , 一 諗 到 好 笑 就 寫 低 , 我 覺 得 依 家 所 謂 『 爛 gag 』 未 脫 節 , 稍 為 動 腦 筋 又 或 者 衝 口 而 出 都 有 , 仲 有 佢 奧 妙 之 處 , 依 家 後 生 仔 仲 好 受 , 唔 難 搞 ! 」 在 旁 的 祖 藍 則 有 不 同 意 見 , 他 嘆 謂 : 「 我 反 而 覺 人 難 笑 , 上 網 睇 得 意 見 多 , 好 傷 心 。 以 前 你 做 EYT , 我 分 分 鐘 笑 餐 死 , 不 過 依 家 觀 眾 好 鍾 意 挑 釁 、 挑 戰 , 佢 太 自 我 , 戾 氣 好 大 。 」 祖 藍 跟 說 的 一 句 話 , 令 David 很 認 同 , 他 說 : 「 我 唔 係 想 做 科 學 家 、 考 古 學 家 , 只 係 想 做個 娛 樂 家 。 」 David 聞 言 即 謂 : 「 冇 錯 ! 心 中 富 有 , 笑 口 常 開 咪 好 囉 ! 」

身 形 矮 冇 問 題
訪 問 時 , David 不 忘 講 爛 gag , 穿 一 身 藍 色 衫 的 他 謂 : 「 我 專 登 為 你 今 日 『 成 組 藍 』 呀 ! 同 埋 我 成 日 笑 佢 好 遲 先 紅 , 因 為 佢 叫 『 早 藍 』 , 即 係 『 遲 紅 』 啦 ! 」

David 不 諱 言 一 早 已 留 意 祖 藍 , 更 笑 言 對 方 有 點 像 他 以 前 。 他 說 : 「 好 似 照 鏡 咁 , 佢 好 似 以 前 讀 書 我 , 我 都 讀 過 男 女 校 , 好 多 女 仔 嗒 我 糖 , 佢 笑 料 出 得 好 自 然 , 搵 佢 做 棟 篤 笑 拍 檔 就 最 好 。 我 睇 好 你 , 你 身 形 唔 掂 、 細 粒 , 呢 個 冇 問 題 , 差 利 夠 又 矮 又 怪 啦 ! 演 藝 係 唔 計 較 。 」 祖 藍 聞 言 開 心 得 猛 說 多 謝 。 之 後 兩 人 大 談 對 黃 子 華 、 林 海 峰 的 棟 篤 笑 , 鬥 拋 個 人 意 見 。

尋 找 「 專 一 」 目 標
David 關 心 地 問 祖 藍 現 時 「 瓣 瓣 踩 」 吃 不 吃 力 , 祖 藍 笑 答 : 「 都 真 係 有 少 少 頹 , 最 慘 係 冇時 間 做 功 課 ! 之 前 做 香 港 小 姐 司 儀 都 可 以 , 因 為 有 志 偉 同 叻 哥 傍 住 , 但 澳 門 小 姐 次 就 麻 麻 , 諗 住 安 安 全 全 去 做 , 點 知 出 火 花 唔 大 。 」 David 說 : 「 呢 自 己 要 諗 , 係 咪 全 部 要 晒 呢 ? 抑 或 搵 一 瓣 最 擅 長 呢 ? 」 身 為 基 督 徒 的 祖 藍 謂 : 「 牧 師 話 三 十 歲 前 乜 都 做 , 最 好 試 到 一 樣 擅 長 得 又 慳 力 , 不 過 仲 搵 緊 , 家 陣 樣 樣 都 好 費 力 。 長 遠 講 我 想 做 導 演 , 呢 個 係 我 理 想 。 」 David 被 這 位 後 輩 提 醒 , 他 說 : 「 你 提 醒 我 , 冇 錯 , 應 該 搵 一 樣 最 唔 吃 力 又 最 有 效 果 做 。 」

相 逢 恨 晚
David 、 王 祖 藍 雖 然 相 逢 恨 晚 , 但 有 談 不 完 的 話 題 。 拍 攝 時 , David 扮 祖 藍 平 日 喜 歡 做 的趣 怪 動 作 、 表 情 , 令 祖 藍 很 驚 訝 。 之 後 兩 人 更 吹 起 氣 球 , David 祖 藍 跳 當 年 與 肥 姐 合 演 的 天 鵝 湖 芭 蕾 舞 。 期 間 , David 居 然 正 經 地 問 祖 藍 : 「 我 想 問 依 家 廣 告 句 對 白 係 你 講 定 係 蕭 亮 ( David 親 兄 弟 ) 講 ? 方 塊 字 同 英 文 音 都 係 佢 咁 喎 ! 」 祖 藍 尷 尬 地 答 : 「 係 我 呀 ! 有 時 自 己 扮 得 多 , 個 tone 都 轉 , 畀 人 話 同 蕭 亮 把 聲 混 淆 。 」 David 再 問 : 「 咁 你 有 冇 補 聲 呀 ! 蕭 亮 有 食 參 補 聲 ! 」 之 後 兩 人 齊 唱 「 鬼 佬 大 戲 」 , 記 者 想 插 嘴 都 真 的 很 難 呢 !

文 : 影 視 組   攝 : 馬 永 堅

場 地 : 天 與 地 ( 諾 士 佛 臺 )

王 祖 藍 化 妝 : KT@Felix Ferreira

沒有留言: