2008年11月19日星期三

扮o野天王福祿壽

2008年萬千星輝賀台慶 扮o野天王福祿壽 

3 則留言:

~*Babyhamsterkean*~ 說...

well...so funi le tis show
hehehehehe..........

匿名 說...

笑死我啊 個rap係咪佢地自己度㗎

唔使驚.唔使驚.荷媽喺大廳.
我好驚.我好驚.夏雨好大聲.
佢攞咗陳生嗰票.從此唔敢亂叫.
日日攬住個獎喺度哈哈笑.

無油炒菜唔會青.阿姐講嘢冇人聽.
亞佘走得快.嘉穎有古怪.
人在天堂.錢在銀行.
郭羨妮個Deep V令我發曬狂.

其實我想攞獎.究竟可以點樣.
要夠靚仔.演戲好睇咁就最理想.
林峯下年又喺你.

匿名 說...

見到你唱you and me,諗返起你就係好耐之前做劉翔o個個人.個次係我第一次睇舞台劇,係有個friend叫我陪佢去睇另外一個friend,但係我好快就俾你吸引住.都唔知你去佐無線,唔怪得見到樓華同聽到你個名硬係好似熟口熟面啦.你唱you and me我先醒起,再去search下先知...你幾時會再做舞台劇啊?好想再睇啊.
-Garfield