2008年9月12日星期五

陳木勝對王祖藍又愛又恨

英 皇 電 影 《 保 持 通 話 》 集 中 港 台 三 地 演 員 , 古 天 樂 、 徐 熙 媛 及 劉 燁 在 演 藝 界 都 獨 當一 面 , 但 論 到 最 「 大 牌 」 , 估 不 到 三 人 敗 於 片 中 另 一 演 員 王 祖 藍 手 上 , 導 演 陳 木 勝指 王 祖 藍 極 難 度 期 , 曾 因 此 一 度 想 棄 用 他 。

古 天 樂 、 徐 熙 媛 ( 大 S ) 、劉 燁 主 演 英 皇 電 影 《 保 持 通 話 》 中 , 有 不 少 激 烈 打 鬥 及 追 逐 場 面 , 幕 幕 驚 心 動 魄 。原 來 戲 中 有 一 幕 搞 笑 戲 , 可 令 觀 眾 在 繃 緊 的 氣 氛 中 , 得 到 一 些 「 抖 氣 位 」 , 而 該 場搞 笑 戲 的 主 角 便 是 王 祖 藍 。 導 演 陳 木 勝 原 本 沒 想 過 找 王 祖 藍 拍 戲 , 但 因 副 導 演 及 女 兒 大 力 推 薦 , 才 決 定 起 用 。

唔 怕 醜 轉 數 快
陳 木 勝 表 示 : 「 因 為 我 好 少 睇 電 視 , 所 以 唔 係 咁 認 識 王 祖 藍 。 起 初 係 副 導 演 提 議 用 佢 , 加 上 我 囡 囡 又 話 佢 好 搞 笑 , 我 先 開 始 留 意 佢 , 之 後 決 定 搵 佢 拍 。 同 佢 度 期 o既 時 候 , 竟 然 要 等 佢 成 個 半 月 先 有 期 , 仲 難 度 過 古 天 樂 同 大 S , 我 原 本 諗 住 搵 過 第 二 個 , 但 最 後 都 決 定 等 埋 佢 。 等 個 半 月 之 後 , 我 預 備 o左 o係 一 間 電 話 公 司 度 拍 , 點 知 佢 只 能 夠 畀 我 一 個 夜 晚 o既 期 , 搞 到 我 要 搵 個 地 方 搭 過 一 間 電 話 公 司 出 o黎, 真 係 估 唔 到 成 套 戲 最 大 牌 o既 係 佢 ! 佢 o黎 拍 o既 時 候 , 一 入 片 場 即 刻 『 耍 冧 』 , 講 佐 好 多 o野 , 真 係 可 以 唔 停 口 。 佢 又 唔 怕 醜 , 轉 數 好 快 , o係 戲 入 面 佢 飾 演 一 個 香 港 售 貨 員 , 我 叫 佢 做 幾 個 版 本 畀 我 睇 , 佢 即 刻 做 佐 幾 個 出 o黎, 效 果 仲 幾 好 , 無 令 我 失 望 。 之 後 佢 解 釋 , 難 度 期 o既 原 因 , 係 因 為 好 多 期 都 畀 佐 TVB , 加 上 錄 獎 門 人 又 要 同 曾 志 偉 夾 期 , 所 以 檔 期 先 至 咁 難 度 。 」

讚 大 S 夠 專 業
台 灣 藝 人 大 S 首 次 拍 港 產 電 影 , 問 導 演 何 解 會 起 用 大 S 做 女 主 角 ? 陳 木 勝 表 示 : 「 其 實 我 中 港 台 見 過 好 多 演 員 , 香 港 、 內 地 女 星 畀 人 感 覺 比 較 硬 淨 , 大 S 就 予 人 柔 弱 感 覺 , 演 戲 中 角 色 會 比 較 適 合 ; 加 上 佢 台 灣 好 有 名 氣 , 用 佢 做 女 主 角 一 問 題 都 無 。 但 唯 一 我 有 少 少 擔 心 , 就 係 初 初 時 候 , 因 為 始 終 未 同 佢 合 作 過 , 加 上 佢 拍 開 偶 像 劇 , 唔 知 會 唔 會 係 偶 像 派 而 非 實 力 派 。 但 合 作 後 覺 得 佢 好 專 業 , 做 得 好 好 , 拍 時 候 佢 同 男 朋 友 分 手 , 所 以 好 多 傳 媒 追 訪 佢 , 佢 都 能 夠 表 現 得 咁 好 , 真 係 好 叻 女 。 」

另 外 , 王 祖 藍 坦 言 令 導 演 陳 木 勝 「 等 了 又 等 」 , 感 到 不 好 意 思 , 因 他 的 檔 期 很 早 已 排 得 很 密 , 實 在 身 不 由 己 , 並 直 言 將 會 致 電 導 演 再 解 釋 。

文 : 影 視 組

沒有留言: