2008年9月12日星期五

陳木勝怨爆難度期 王祖藍Fight低古仔最大牌

王祖藍(右)的出現,為電影帶來不少歡樂,中和緊張壓迫感。

嘻哈一輪後,陳木勝(左)與演員睇Playback檢討效果。

陳木勝執導的英皇電影《保持通話》,監督來自中港台的劉燁、古天樂(古仔)及徐熙媛,不過最難操控的竟是影壇新貴王祖藍,還爆其檔期極為難度,曾考慮另覓人選!

由於新片有很多動作場面,令觀眾看得透不過氣來,導演特別加插一些搞笑場面緩和氣氛,而這場重頭戲落在王祖藍身上。陳木勝坦言事前沒想過找他演出,但在女兒及副導演的極力推薦下才起用他:「最初同王祖藍度期,佢竟然話要半個月後先有期畀我,佢個期仲難度過古天樂同徐熙媛,我真係諗過唔用佢o架!後來都係決定等埋佢,半個月後我預備佐一間電話公司取景,點知佢只係畀佐一晚我,搞到我要搵另一個地方搭番同一個景拍,成套戲最大牌原來係佢!」

盛讚徐熙媛
不過對於祖藍的表現,陳木勝即大讚:「佢做一個香港售貨員,我叫佢試幾個類型畀我睇,佢示範得好好,冇令我失望!事後佢解釋因為要遷就電視台個期,又要夾錄節目,所以先咁難度期!」另外,對於搵徐熙媛做女主角,陳木勝表示她外形和演出比較軟弱,很適合角色:「雖然拍攝期間,佢皐皐同男友分手,不過冇影響演出,仲表現得好好,真係好專業!」

沒有留言: